Liissie

Alla inlägg under oktober 2010

Av Hanna Högström - 31 oktober 2010 21:37

Sittter och kollar på Indiana Jones med Elias och mamma :D

Asså jag älskar filmen :) I know, jag är tönt som gillar barnfilmer 8)


Ska snart sova :D  Kysss !


  

Av Hanna Högström - 31 oktober 2010 19:04

Detta har vart det tröökigaste dagen på LÄNGE -.-'


Jag har hjälpt pappa OCH mamma :) Men men. Jag får ju betalt ^^ 

I morron så drar jag nog ner på stan och shoppar lite presenter till Moa och Lisa :)


Jag undrar vad dom vill ha ? hmm.. Får komma på nått :)


Grattiis till Jennifer och Ella som OCKSÅ har skaffat pojkvän ! Vafan allså? Jag då?

Nu har Ella , Jennifer , Moa och Pontus någon ? åhh !

Tv nu !

Kysssssssssssssssssssssssss !   


                 


TILL DIG ELLA !

 

RAMLÖSA CITRON ÄGER UT RAMLÖS GRANATÄPPLE!! :D




:)

Av Hanna Högström - 31 oktober 2010 13:59

Har hämtat hem mammi nu :D


Fick lite parfym :D  Gud ni måste kööpa denna ;D Luktar FÖR gott :D

  


Nu har jag INGET att göra :(  Ska jag läsa ? aa .. kanske. Eller ska jag hjälpa pappa med att städa ? hmm... nejj.


vi höörss ! Kyss !

Av Hanna Högström - 31 oktober 2010 10:29

Heejj !  


Vakna typ vid 9. Strömmen gick inatt så Elias vart helt hysterisk -.-'

Åt frukost och idag kommer mamma hem från Stockholm    ( intressant )

Har sett att vi ska få nya grannar ? :O Jag tror det ialf.


Ska fixxa mig och lite sånt! Får se vad jag hittar på idag.


Men ingen verkar fatta att man ska gå Halloween denna helg. Söök på Google om ni inte tror mig? ;))


Kyss !


  



Av Hanna Högström - 30 oktober 2010 23:09

Vart på middag hos farmor :D


Sen har jag gått Halloween med min älskade Elin! Vi måste va mer ! MEN HERREGUD JAG SÅG EN NAKEN MAN :D OMG! Jag svimma nästan ! " fnisss" Men herregud vad kul man kan ha med Elin Hansson! :D Love U!  


Ska sova ! <3 kyss!


Jag älskar Sara Eriksson ! <3



Av Hanna Högström - 30 oktober 2010 15:32

Heejj !


Jag orkade typ inte åka till stugan så Axel kom hit :D

Hahhaha ! Gud vad kul man har med han :D Bästavännen ! <3


Nu ska jag hem till farmor på middag och lite annat sånt ! :D


Får se om jag går Halloween i kväll ! Kyss !

Av Hanna Högström - 30 oktober 2010 09:32

     

 

Ute ur Idol :O Han var ialf söööt ! :(

Av Hanna Högström - 30 oktober 2010 09:23

Vakna nyss ! Kunde inte somna om ;)


Idag blire kanske till stugan och vända och sen middag hos farmor! Men vi får se hur det blir med det. Jag måste ner på stan kanske och fixa en sak där. aja.


Chattar lite med Ella annars har jag tröök. Har försökt ladda över nya bilder men det funkar ju inte? :O  Blää..


Kyss !

Ella och jag snackar just nu på msn :Dhaha!


Ellaastriidaaan ♥ ◕‿◕ ♥ säger:

mm

FUCK!! WINX PÅ NICKELODEON!

--- H a n n a H ö g s t r ¤ m säger:

HAHAHAHAHAHHAHAH BÄST!

Ellaastriidaaan ♥ ◕‿◕ ♥ säger:

OFC!!

ROXYX HUND ÄR I FARA OCH HON FÖRVALDLAR SIG TILL HUNDARNAS FE?

--- H a n n a H ö g s t r ¤ m säger:

OMG!


     

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan du inte leva utan?
 Tv
 Mobil
 Dator
 Kamera
 Jag kan leva utan allt :)
 JAG DÖÖÖR om jag inte får allt :o
 vet inte .

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Liissie


Ovido - Quiz & Flashcards