Liissie

Alla inlägg under januari 2011

Av Hanna Högström - 31 januari 2011 19:21

                         


Nu kom det några bilder från idag ^^

Sitter och tittar på tv. Mår inge bra :( vill sova xD


kysss ! 

Av Hanna Högström - 31 januari 2011 15:19

Hejhej!


Lite jobbig dag i skolan. Jag hosta på varenda lektion. Och jag fick inte åka skidor för mamma och Erika (lärare) så buhu. Men det kändes skönt att vara tillbaka iskolan igen ;p Vi fick besök från murgårn. Dom prata å prata OCH prata xD Men nu vet jag ju rätt så mycket. Sen ska jag ju på öppet hus 16 Februari där också.


NU ska jag hem till Ella :D Ingen träning för en sjukling.


bilder kommer i kväll :D


hejdå!




Av Hanna Högström - 30 januari 2011 20:57

Hejhej !


Är helt slut. Den där grejjen med Moa var verkligen en svår sak. Dumt att jag gick med på det. Jag är ju inte helt frisk och nu känner jag med ännu sämre. neej..


Kan nog inte vara med på att åka skidor i morgon iskolan. Kommer dö om jag ska hosta varenda sekund.


Jennifer har magsjuka. Jag har känt av attjag mår lite illa tidigare. fifan.


Tittar just nu på blood diamond. Så jävla bra film. ÄLSKAR DEN ! Har sett den flera 100 gånger xD Gråter alltid på slutet :')


Kysss !


  

Av Hanna Högström - 30 januari 2011 16:32

Hejhej :)


Allså jag bara hostar och hostar och hostar. HELA TIDEN! Varje sekund fan ! Orkar inge mer snart.


Hittar inte min sladd till kameran så jag fick nått cp rus här nyss -.-''

Ska snart iväg med Moa på någon hemlig sak :D Ohye ohye ohye ! aha aha aha !


Vi ses !

Pusss !



Av Hanna Högström - 30 januari 2011 10:43

Hellu !


Har precis käkat frukost ;) tittar på tv just nu med Elias :D

Känner mig frisk . Men jag har fått en hemsk hosta.


Alldeles nyss såg vi en ekorre . Jag och Elias tog några bilder på den xD dom kanske kommer sen :D


Ska fixxa mig :) hejdå !



Av Hanna Högström - 29 januari 2011 21:40

                    


Av Hanna Högström - 29 januari 2011 18:54

Här kommer lite bilder. Som flesta på mitt hår xD om ni tittar noga syns det att jag blekt slingor ^^


                

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan du inte leva utan?
 Tv
 Mobil
 Dator
 Kamera
 Jag kan leva utan allt :)
 JAG DÖÖÖR om jag inte får allt :o
 vet inte .

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Liissie


Ovido - Quiz & Flashcards