Liissie

Alla inlägg under december 2010

hm

Av Hanna Högström - 31 december 2010 19:45

Nu är det kris. Jag har inget nyårslöfte :O Har ju glömt att komma på något. MAN MÅSTE HA ETT NYÅRSLÖFTE :O


Jag ska fundera vidare !

Maten var skit god ! Mamma är ju en av sveriges bästa kockar ^^


Kyss !


  

^^

Av Hanna Högström - 31 december 2010 17:11

Hejj !


Har hjälp mamma med lite saker. Ska käka 3 rätters middag ^^ Bli kanon gott !


Ni kan titta in på Elins blogg :) www.randompieces.bloggplatsen.se

Pusss !


ELIN på bild;)


  

Av Hanna Högström - 31 december 2010 14:55

Hejhej !


Vakna vid 11 idag. Elias ville direkt att vi skulle åka till Högbo och åka pulka xD Hela familjen ! Så vi gjorde det. Det var väl roligt xD


Nu är jag hemma. Ska kanske hjälpa mamma med att förbereda efterrätten till ikväll. Undrar vad alla gör på nyår? Själv ska jag ha mys med familjen bara.


Kysss !

Av Hanna Högström - 30 december 2010 23:16

Hejhej !


Sitter och tittar på tv och chattar med Lisa ;) Marabou vinter vit är världens gooodaste choklad kan jag säga ! ÄLSKAR !


Ska sova snart ;) NYÅR i morgon ! puss :*


  

.

Av Hanna Högström - 30 december 2010 20:58

Hejhej!


Jag och Lisa hade annsiktsmask xD Så söta !

Sen var vi hemma hos mig och gjorde lite ditt och datt ;D


Ska väl gå ner och titta på tv med familjen <3

Bilder på lisa och mig kommer !


Pusss!


                

Av Hanna Högström - 30 december 2010 15:23

Hejhej!

Vakna 11 idag. Mamma , Elias och jag åkte och köpte raketer tills i morgon. Sen tittade jag lite på karate kid. N i c e  film ;)


Nu är jag hemma hos Lisa :) Fixxar hennes blogg lite ;) Vart bra den !

www.makeyourday.bloggplatsen,se <--- Lisas blogg !


Kysss :*


  

Av Hanna Högström - 30 december 2010 00:30

Bröderna Karlsson filmen var skit bra xD Mamma och jag skratta nästan hela filmen. Men vi kanske har lite dålig humor hon och jag ? xD

Filmen är värd att se ialf ;)


Ska dejjta sängen nu ;D Får se om det blir Lizz i morgon !


Pussar !


  


Ps.. Har kommit på en grejj. Jag fyller år snart :O Om 26 dagar :D HAHAHHA

.

Av Hanna Högström - 29 december 2010 19:26

Hellu !


Har vart och tränat. VI va ca 8 st idag. Så mycke fritt. Har ätit och duschat ;) Kollar på nått trök på tv. Nyheterna eller nå. Sissta avsnittet av Bonde söker fru idag. Ska väl se det sen ska jag och mamma titta på Brödena Karlsson ;)


I morgon så har min familj planer på att åka upp till Högbo och åka pulka. Men jag ska va med Lisa i morgon. Hon kanske vill hänga med? ;) Vi får se :D


Kyss :*


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan du inte leva utan?
 Tv
 Mobil
 Dator
 Kamera
 Jag kan leva utan allt :)
 JAG DÖÖÖR om jag inte får allt :o
 vet inte .

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Liissie


Ovido - Quiz & Flashcards