Liissie

Alla inlägg under mars 2011

Av Hanna Högström - 31 mars 2011 19:11

Titta mina händer.. Dom ser värre ut än igår :( Svider som tusan också.


   

Ska nog släppa datan snart och dra ner till mamma och Elias vid tven.


Just NU:


 

Av Hanna Högström - 31 mars 2011 18:47

Tja tja bloggen ! :D


Slöjjd idag. Sen typ så har vi gjort klart vårt SANT arbete. Och Ella hade glömt datan hemma och Albin hade glömt kameran... så vi fick göra på ett annat sätt. Men det vart bra ;p <3


Men efter skolan har jag inte gjort nått typ. Vart ner på bibblan och lånat 2 nya böcker. Är ju bokmal xD Läser allt möjjligt :) Sen typ data! Sitter på skype med Elin och Ella. Ella drog precis typ. men skulle logga in snart igen ! ^^ <3


Lääääängtar tills imorgon! Ska gå på bio med Ella och Elin och sen sova hos ELLA :D FATTA NICE ELLE ? :D LOVE U 2 ! ^^ <333333333333


Slänger in 2 bilder på Jennifer från senare i veckan !

kyss!


   

Av Hanna Högström - 30 mars 2011 20:16

Hejsan. Har ont efter träningen. VI skulle stå och slå och slå på en mitts. I 1 min. Allså ni förstår inte hur ONT det gör. Tänk dig att du står och slår på en väg ? ALLT vad du har ?! Alla gav upp , men fast att jag blödde på fingrarna så slog och slog jag. Så mina händer är HELT förstörde. Skin är liksom borta. Jag blöder just nu ...AS ONT när jag duschade , sved som fan. hm..


Tittar på tv med mamma och Elias . Nå mat pogram.

I helgen ska jag kanske sova hos Ella och då ska vi gå på bio !! (L) najs najs!


Mittsar :


   


Bilder på mig :


         



Av Hanna Högström - 30 mars 2011 16:05

Hejhej ! :D <33


Är super glad just nu! Bara sådär! Kom och tänka på hur jävla bra jag har det igentligen med min familj vänner och skolan! Det är så fint väder idag också ! ^^ <3


Aja. Skola idag. Hade idrott och en massa andra saker. NTA hade vi. Jag jobbar med Elvira och Moa . Elin jobbar med Emil och Albin ! Allså jag höll på att skratta ihjäl mig åt dom 3!  Elin trivs verkligen med dom ;) Allså Ella och jag är KUNG KUNG KUNG på att hoppa hopp rep också, det ska ni veta ! Elin visade upp sitt arbeta om hård rock idag. Så nu går jag runt och sjunger på volbeat. Men as bra gjort Elin!


Är hemma nu. Sitter och dunkar musik för mig själv. Ska iväg på karate med Moa ^^ <3 Najjs Najjs !


Men pussssssssssssssssssssssssssssss !!!




Av Hanna Högström - 29 mars 2011 20:33

Heej!


Bra dag? För mig ialf. Skola som vanligt. Allså jag håller på att somna i skolan. Jag är suuuper trött. Kom knappt upp i morse så jag fick stressa... blä. Typ inget specillt i skolan. Jag och Ella låg och läste typ halva svenska lektionen (Y) För jag var klar med det andra. Typ. Erika, min lärare var borta hela dagen idag. Så lektionerna blir lite annorlunda.


Jag efter skolan så åkte jag hem till Moa :D Vi var typ ute och kika runt lite ;) Sen tittade vi på film.Den var sådär. Men inte så läskig men handligen var bra ! :D Sen snacka vi typ. Läääääääääääääääääääääänge ;D Sen åkte jag väl hem typ vid 7-8 tror jag ^^


Har gjort klart Engelska läxan och är snart klar med Svenskan också.

Typ dålig tv kväll. Finns inget att titta på typ. Fotboll typ. Sverige - Moldavien. Om det stavas så.


Lite härliga bilder ^^


         


Några av bilderna är tagna från Linneas blogg ;)

Av Hanna Högström - 28 mars 2011 20:18

tjo!

Skola idag. Va typ as trött. Jag somna typ 1. Och så har vi ju ställt om klockan till sommartid så extra jobbigt. ALLSÅ I DAG I SKOLAN HÄNDE EN LÄSKIG SAK... Den där jäkla tjädern kom till skolan idag !!! DEN FÖRFÖLJER MIG. Men erkänn. Lite läskigt. Och det var samma.


Har tränat idag. Tänkte göra läxan men hann inte. Jag glömde det. Men träningen var kul ialf. Badmintonen är alltid skojj ;p Har tagit ett bad och nu blire tv. Jag tog några bilder på mig i bilen efter träningen också, som kommer. Hittade också bilder sen igår när jag va och bowla med Lisa ^^ <3


Hejdå!


Igår:


     


Idag :


       


Av Hanna Högström - 27 mars 2011 19:43

Hejj!

Har ju vart och bowlat. Körde med Lisa och senare var Elias med . Det gick väl bra , fast jag sög typ xD


Sen hängde Lizz med mig hem :DDDDDDD Vi typ käka å en massa sånt. Data (Y)

Allså jag glömde ta kort på Lisa idag :( BUHU. Men aja

sitter och tittar på tv med Elias :D


Kyss!


       


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan du inte leva utan?
 Tv
 Mobil
 Dator
 Kamera
 Jag kan leva utan allt :)
 JAG DÖÖÖR om jag inte får allt :o
 vet inte .

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Liissie


Ovido - Quiz & Flashcards