Liissie

Alla inlägg under november 2010

Av Hanna Högström - 30 november 2010 23:03

Shue !


Tråkig dag. Gjort läxan och bara slappat. Ush. Hatar tråkiga dagar när det inte händer något ! NADA !


Men i morron händer det nått ialf. Typ familjekväll på badmintonen .


Längtar tills på Fredag ! Moa sover här då ;)


KYSS !



Av Hanna Högström - 30 november 2010 14:55

Shuee !


Idag i skolan fick vi lotta fram en Lucia :D Jag vet vem som blev , men säger inget. Inte än. Men det står på fb. Men säger inget här . I morron får ni veta ;))


Idag händer väl inget speciellt ! Ska göra läxan och lite sådant. Trök dag allså.


Kyss !



Av Hanna Högström - 29 november 2010 19:37

Äntligen känns det som om jag är hemma. Hafft fullt upp hela dagen.


Träningen var kul ialf. Vissa är ju fuskare ;))

Tv nu med mamma !


KyssN!

.

Av Hanna Högström - 29 november 2010 15:35

Hellu !


Glömde säga att vi har studiedag idag ! Najjss !

Badhuset med Ella. Ja vad gör man på ett badhus? Ja badar :D Kom precis hem. Ska packa väskan och sen drar jag på badminton träning !


Lite bilder kommer ! På vänner osv.


Kysss !


              

Av Hanna Högström - 29 november 2010 10:53

Tjjoo!


Vet ni vad?? Jag har lyckats få över bilder från mobilen till datan ! WIIIHHOO!! Pappas kompis fixxxa det typ. Så nu har jag en massa nya bilder ! Yess !

Nu drar jag till badhuset med Ella Strid !


Kyssssssss !


  

Av Hanna Högström - 28 november 2010 21:18

Hejj !


Ja som sagt. Har sovit hos Ella ;P Pontus kom till oss idag igen ;) Hann typ inte göra något innan jag skulle hem !


Sen har jag vart ute och lite sånt kul ! Käkat Tacos och nu sitter jag och kollar på Beck!


Ska snart sova. Hinner inte sova ut i morron för jag ska till badhuset med Ella. Och det är hon som bestämmer så hon kommer tidigt !


Kysssssss !

Av Hanna Högström - 28 november 2010 13:36

Shuee !


Nu har jag sovit hos Ella :D Hade skit kul i går. Pontus kom förbi ;)) <3 Han kasta ner mig i snön utan andledning ???? Jag ska ge igen om han kommer hit idag ! -.-''


 


Sen tittade vi på lite film och sen somna vi ! :D


Vakna för 1 timme sen , sov as skönt ! Idag får vi väl se vad vi hittar på :D


KYYSSSSS !


Av Hanna Högström - 27 november 2010 15:12

Shue !


Sitter hos Ella :D <3333333333333333333333

Vi kanske ska baka om det finns alla ingridienser . Är sugen på kokoskakor!

Sover här i natt! Så va sociala !


KYSSSS !!


www.lionzazu.bloggplatsen.se  <---------- Checckka Ellas blogg (;



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan du inte leva utan?
 Tv
 Mobil
 Dator
 Kamera
 Jag kan leva utan allt :)
 JAG DÖÖÖR om jag inte får allt :o
 vet inte .

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Liissie


Ovido - Quiz & Flashcards