Liissie

Alla inlägg under februari 2011

Av Hanna Högström - 28 februari 2011 20:06

Hejhellu ! :D


I dag tog vi tåget in till huvudstaden Stockholm :D Det vart direkt shopping ^^ Det första jag köpte var ett par fett snygga skor :D Vita Reebok :D <333 älskar !

Sen köpte jag ett par skosnören till dom åh. Sen fick jag en skimnjacka av mamma ^^ as snygg! På lindex ;p Och sen en väska . En brun stor en ! ni ska få bilder! Men jag vart så nöjd över det jag köpte allså. åh , så snygg jag kommer blir då! :D


Vi åt lunch och senare tog vi en fika. Killarna köpte väl skor och lite kläder.

Men har haft en otroligt rolig och kul dag! Tåg resan gick bra också :)


Är hemma nu. Blir tv kväll !

Puss !

Av Hanna Högström - 27 februari 2011 21:32

hejhej !


Just nu sitter jag och tittar på tv med mamma och Elias :D

Ska snart sova. Ska upp klockan halv 8 i morgon. Ska ju till huvudstaden STOCKHOLM :D wihoo ! Fick lite stålar av pappi ;) hehe :D<3 då blir shoppinG!  


kyss!


JUST NU :




Av Hanna Högström - 27 februari 2011 20:55

Hejhej !


Sitter och tittar på tv. Har käkat och duschat :D

Kommer lite bilder sen jag va med lisa och va på hotellet ^^


                                  



Av Hanna Högström - 27 februari 2011 14:08

hejhallu ;D


Ja , igår vart det inge bloggande. Jag hann helt enkelt inte. Men ja , som sagt Lizz sov över ;) <333333

Vi hade as kul ! Tittade på 2 filmer som var toppen :DDDD

Fast när vi vakna i går hade jag as ont i magen. Så jag höll på att svimma.

Lisa åkte hem för vi skulle ju till Högbo hotell.


VÄRLDENS bästa mat, rum och pool ! Jag tog lite bilder och dom kommer sen. Allså jag älskar Högbo hotell. Oxfilén var magiskt ! as god ! Och maten kom på typ 10 minuter :o


Är hemma nu. Ska i väg på träning om ca 3 timmar. .

Herrå !

Av Hanna Högström - 25 februari 2011 14:08

Hejj alla glada ^^


Slutade 12 idag :D Värsta skönt ! Kort dag i skolan och roligt. HAHAHAH. Jag, Elin och Jennifer satt kvar sissssst och lekte lite xD hahha , jag lär då erkänna att vi har så sjukt rolig humor. Jennifer och jag lekte mullvard :D


Idag så kommer Lizz hit. Hon kommer väl om någon halvtimma. Jag har vart till hemmakväll med mamma och elias. Så lisa , det blir film å chips ;) Bästa fredagen med bästavän;)


Hörs då ! :D

Av Hanna Högström - 24 februari 2011 21:41

hejhejj !


Har tagit ett långt sköönt bad :D tittar på tv just nu med mamma :)

I morgon ska jag va med Lizz om jag inte minns fel ;)

Är trött som tusan just nu !

Kysss !


      

Av Hanna Högström - 24 februari 2011 18:24

Hejhellu ^^ <3


Ingen slöjjd i skolan idag som jag hoppats på. Men vi började träna på vår film som vi ska spela in :DDDDD fett kul! typiskt att jag fick spela den dumma tjejen som mobbar ut alla :( Men kul vare ;) Lite kul att jag ska ta droger i filmen. Kommer se konstigt ut !!


Efter skolan så har jag tittat på VM med mamma och bakat kakor. ALLSÅ JAG ÄLSKAR ATT SITTA OCH TITTA PÅ VM I SKIDÅKNING ! Mamma och jag skreeeek när Marcus Hellner tog VM guldet! Så himmla kuuuuL !! ÄLSKA SVERIGE! Norska laget fick passa sig .....


Sitter och lyssnar på Bruno Mars - marry you ;) Det kommer bilder sen i går när jag var med Ella ;)


Nu tar jag ett härligt bad ! :D


Kyssssssssssssssssssssss!


                    

Av Hanna Högström - 23 februari 2011 21:00

hejjheej !


Sitter här och lysssnar på Oskar Linnros ! Så jÄÄÄÄÄÄvla bra musik allså. BÄSSSTT !!!


Aja. Skola idag. Idrott. Det var kul :D <3

efter skolan hängde Ella med mig hem :D AHHAHAHAHHA!

shiit vad hon är göölllllliiiig :D ^^ <3 Vi gjorde massa. Trode att jag skulle hinna ladda över bilder på henne men nej nej. Har vart på träning också . Den var as kul! Känner typ alla där så då blire kulare !


Ska fixxa klart engelskan nu bara sen blir tv å sova för mig allså.


Pusss !

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan du inte leva utan?
 Tv
 Mobil
 Dator
 Kamera
 Jag kan leva utan allt :)
 JAG DÖÖÖR om jag inte får allt :o
 vet inte .

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Liissie


Ovido - Quiz & Flashcards