Liissie

Alla inlägg den 1 maj 2011

.

Av Hanna Högström - 1 maj 2011 21:44

Så här såg jag ut i går kväll ;) <3 Älskar mitt linne ^^

kyss !


     

Av Hanna Högström - 1 maj 2011 21:26

Hejj !


Har vart med Lizz hela kvällen. Käka på albin och pia å så ;) kul kul! Har inte vart med Lisa på ett tag nu så det var roligt. Sen hoppade vi lite studsmatta och jag börja dööö garva så jag börja gråta xD Lisa ägde ju på att hoppa hon också ! xD


tittar på tv med min lilla mamma. Är lite trött. Skola imorgon igen. TEMA vecka ! Ska bli as kul! :D


Hej !


   

Av Hanna Högström - 1 maj 2011 14:39

tjo.


Har vart ute med mamma och pappa och hjälp dom med lite grejjerr :D

Sitter inne och lyssnar på lite musik. Älskar Veronica Maggio (L)

Bilder på hur jag såg ut igår kommer ikväll.

kyss !




TILL ELIN : Jag har redan läst ut den där boken jag lånat av dig ^^

Av Hanna Högström - 1 maj 2011 11:55

Hejhej !


Hade så j'vla kul igår ! Åkte hem till Skoglunds och käka där och smällde lite skit :D Fredda kom också dit. Han hade mycket bra humor kan jag säga :') Keke kom också dit så då hängde vi lite med han. Hahha , Oskar fick en smällare på halsen så håret börja brinna ?! :o Lite rädd han vart ! Men det gick bra. Kerstin lagade as god mat ! Sen drog jag , Fredda och Elias upp till bastun och kika lite där. Det var typ en kase där och fyrverkerier. Sen cykla vi hem igen. Nörda vi datan och smällde lite smällare igen då ;) Sen åkte vi bil hem.


Hade jätte kul med grabbarna (L)


Vakna halv 11 idag. Har käkat frukost och fixxat mig. Undrar vad den här dagen har att erbjuda ;)


Kyss !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan du inte leva utan?
 Tv
 Mobil
 Dator
 Kamera
 Jag kan leva utan allt :)
 JAG DÖÖÖR om jag inte får allt :o
 vet inte .

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Liissie


Ovido - Quiz & Flashcards