Liissie

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Hanna Högström - 4 maj 2011 22:52

Allså mina kvällar ser alltid lika ut ;)

Tittat på tv med mamma och lite sånt :D Blue bloods ! Tyckte först att det var SÅDÄR. Men nu har det blivit bättre och bättre .


I morgon är det ju slöjd igen. HOPPAS OCH HOPPAS att Inger kommer ihåg mina knappar.. xD Hon glömde dom förra gången. Och det här är min näst sista slöjd :(

Shhiit allså. Snart drar jag till Turkiet ;p Ska bli as grymt !


Alla dom ställen jag vart till :

Kreta

Kanarieöarna

Rhodos

Cypern

Mallis (L)


Glömde jag nått land nu? ;o Och jag har såklart vart i nordiska länder ;) Men nu blire som sagt Turkiet och sen i sommar blire USA ^^  Ska bli så gryyyyymt !


Puss !


 


SATAN I GATAN - Veronica Maggio (Y)



Av Hanna Högström - 4 maj 2011 18:59

Hellu ! ^^


Sköön skoldag ^^ Medeltidsarbetet är jätte kul! Vet ni vad spetälska är för sjukdom? Det är en sjuk dom som gör så att typ blodcirkulationen inte funkar eller slutar. Då blir man tvungen att ta bort den kroppsdelar. Det kan vara ett ben , arm och fingrar mm . Till slut så dör man ? ;o läskigt. Sjukdomen var vanlig på medeltiden. HIHI ! Titta vad jag kan !


Sen var SANT gänget förbi och tittade på våran film ;) Dom tyckte den var as bra så vi fick biobiljetter :D


Efter skolan har jag vart och shoppat med mamma ;) Köpte en ny topp, jeansjacka och en BH. Vart så himla nöjd med jeansjackan! ^^ <3 Bilder kommer ! Fikade lite där och så ;p Min underbara mamma :D


Är hemma nu och dunkar lite musik . Ska kika runt och ladda upp lite bilder!

kyss !


                 

drogad + trött = ful.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan du inte leva utan?
 Tv
 Mobil
 Dator
 Kamera
 Jag kan leva utan allt :)
 JAG DÖÖÖR om jag inte får allt :o
 vet inte .

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Liissie


Ovido - Quiz & Flashcards