Liissie

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Hanna Högström - 2 maj 2011 23:15

hejhej !


Musik som vanligt ;) Har vart nere och tittat på tv med mamma. En unge i minuten. Mamma grät som vanligt xD hahha!


Ska sova. kyss !

Av Hanna Högström - 2 maj 2011 19:35

Tjo !


MÅNDAG. vad säger man. somna nästan . Men tema vecka ;) Medeltiden. Jobbar med Albin och Vanja. Bäst! Idrott också. LOVA tvinga mig och springa som f'n. Höll på att svimma när jag kom fram xD


Moa hängde med mig hem, och sen kom Elin också <3 snacka mest och sen drog vi hem till Elin och hoppade studsmatta där ! Allså Elins studsmatta äger. Jag blir som ett barn när jag hoppar den. Flyger som tusan :D Moa drog hem rätt så fort, så Elin och jag hoppade lite mer och käkade chokladbollar ^^ hiih ! Sen cyklade jag hem .

Tack för en underbar dag älskade tjejer ! :D Ni vet vikingen :D


Lyssnar på musik och smsar. Ska väl gå ner och göra mamma sällskap vid tven.

btw. Våra lärare är ju bäst ! Elin och jag hade samlat in pengar till sista april, och idag i skolan fick vi as mycket godis för de ;D Som jag ska käka upp ;p


Kysss !


     

Elin vägrade ju att sitta still när jag skulle ta kort också.

Lite kung bilder jag tog !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan du inte leva utan?
 Tv
 Mobil
 Dator
 Kamera
 Jag kan leva utan allt :)
 JAG DÖÖÖR om jag inte får allt :o
 vet inte .

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Liissie


Ovido - Quiz & Flashcards